شرکت مهندسی و فروش لوازم بانکی خاتم توس

صادر کننده نرم افزار به کشورهای عراق /افغانستان/هلند/انگلیس/و کشورهای حوزه خلیج فارس

شرکت مهندسی و فروش لوازم بانکی خاتم توس

صادر کننده نرم افزار به کشورهای عراق /افغانستان/هلند/انگلیس/و کشورهای حوزه خلیج فارس

صادر کننده نرم افزار به کشورهای عراق /افغانستان/هلند/انگلیس/و کشورهای حوزه خلیج فارس
شرکت خاتم توس با تکیه بر مهندسان و نخبگان داخلی و باتوجه به سابقه ۱۰ ساله خود مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اشتغال طراحی و تولید دستگاه های لویالیتی و بانکداری را به ثمر رسانده است.
که نمو نه های آن شامل کارت
۱- هوشمند کشاورزی
۲- سوئیچ بانکی و لویالیتی
۳-کارت اعتباری خرید و فروش محصولات کشاورزی
۴-کارتخوان و دستگاه های پوز ایرانی /تولید ملی
۵-طرح مدیریت کلان فناوری اطلاعات وارتباطات گردشگری مذهبی
۶- طرح کاهش مصرف گاز(طرح جدید و ابتکاری شرکت خاتم توس
۷-کارتخوان های تولید ملی با توجه بهرویکرد اقتصاد مقاومتی
۸-طرح مدیریت کلان فناوری اطلاعات وارتباطات فرهنگی )

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

باشگاه مشتریان

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۵۳ ق.ظ | Nadia Nasery | ۰ نظر

باشگاه مشتریان
معرفی باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان یک باشگاه ارتباطی است که توسط یک مجموعه یا سازمان جهت ایجاد ارتباط مستقیم با اعضا جهت رسیدن به منافع بیشتر به وجود می آید. در واقع می توان سیستم مشتریان را، راهکاری جهت یکپارچه سازی تمام فعالیت ‌های سازمان در رابطه با مشتری تعریف نمود. در این مقاله برآنیم تا بیشتر در خصوص Customer Club صحبت نماییم تا مجموعه هایی که قصد راه اندازی چنین سیستمی را دارند به شناخت بیشتری برسند.

باشگاه مشتریان چیست؟
باشگاه های مشتریان ابزاریست که به منظور افزایش ارتباط با مشتریان، افزایش میزان وفاداری آنها و همچنین افزایش اعتماد نسبت به مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد. می توان آن را نوعی نرم افزار مدیریت مشتری دانست. لازم به ذکر است که این سیستم با عناوینی نظیر باشگاه هواداری، باشگاه کارت تخفیف، باشگاه وفاداری و باشگاه مشتریان وفادار نیز شناخته شده است.

هدف باشگاه مشتریان
هدف اصلی این سیستم فعال نمودن مشتریان و افزایش میزان وفاداری می باشد. این کار را می توان از طریق ایجاد یک رابطه عاطفی با مشتریان انجام داد. منطقی که در بازاریابی ثابت شده است اینست که مشتریان دائمی سودآورتر از مشتریان موقتی هستند. یعنی هر چه میزان وفاداری مشتری بیشتر باشد سود حاصل از فروش خدمات و محصولات به او بیشتر است. نرم افزار های مشتریان نیز با چنین منطقی راه اندازی می گردد.

عملکرد باشگاه های مشتریان
سیستم مشتریان رفتار مشتری را تجزیه و تحلیل می نمایند و خدمات و محصولات خود را متناسب با نیاز آن ها سازماندهی می نماید. همچنین این سیستم نسبت به رفتارهای مطلوب مشتریان، امتیازی را به آنها اختصاص می دهد و متناسب با آن به آنها پاداش می دهد. هدف اصلی سیستم از این کار تحریک مشتری به تکرار رفتار خود و ایجاد وفاداری نسبت به مجموعه می باشد.

انواع باشگاه های مشتریانباز Open Club))
چنین باشگاهی علاوه بر تمرکز روی مشتریان قبلی، امکان عضویت مشتریان جدید را فرام می نماید. در این نوع باشگاهها، هر مشتری جدیدی که عضو می شود یک امتیاز اولیه دریافت می کند که با استفاده از آن می تواند از خدمات سازمان بهره مند گردد. با این حال همچنان مشتریان قدیمی جهت دریافت این خدمات در اولویت هستند.

Limited Club) )
چنین سیستمی فقط به ارائه خدمات به مشتریان قدیمی می پردازد. این بدین معناست که مشتریان جدید تا زمانی که به مشتری فعال تبدیل نشوند قادر نیستند در باشگاه ثبت نام نموده و از خدمات آن استفاده نمایند. در واقع سیاست اصلی باشگاههای بسته سودآوری بیشتر با تمرکز بر روی مشتریان قدیمی می باشد.

توضیحات بیشتر...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی